pdu.ro
en

Catalog proceduri


RecomandareCertificat de urbanism Autorizație construcție
Toate serviciile
Proceduri favorite
Persoană și Identitate
Familie
Educație și Cercetare
Finanțe și Taxe
Activități Profesionale
Automobile
Proprietate
Călătorie
FIltrează după:

Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Persoanele eligibile (au realizat timp de 12 luni, din cei 2 ani anteriori nașterii copilului, venituri din salarii, venituri din activități independente, venituri din activități agricole, ori s-au aflat în una sau mai multe dintre situațiile, denumite perioade asimilate) care, în perioada în care sunt îndreptățite să beneficieze de concediul pentru creșterea copilului, obțin venituri supuse impozitului au dreptul la un stimulent de inserție în cuantum lunar de 50% din cuantumul minim al indemnizației lunare pentru creșterea copilului.
Pentru persoanele care obțin venituri supuse impozitului cu cel puțin 60 de zile înainte de împlinirea de către copil a vârstei de 2 ani, respectiv 3 ani, în cazul copilului cu handicap, acordarea stimulentului de inserție se face până la împlinirea de către copil a vârstei de 3 ani, respectiv 4 ani, în cazul copilului cu handicap.
De acest drept poate beneficia oricare dintre părinții firești ai copilului, precum și persoana care a adoptat un copil, cu condiția să îndeplinească criteriile de eligibilitate.

Alocația pentru susținerea familiei se acordă lunar , în completarea veniturilor nete lunare ale familie , ca formă de sprijin pentru familiile cu venituri reduse care au în creştere şi îngrijire copii în vârstă de până la 18 ani .

Potrivit Legii nr. 277 /20 10 privind alocația pentru susținerea familiei, cu modificările şi completările ulterioare, alocația pentru susținerea familiei se acorda familiilor ai căror membri sunt cetăţeni români care au domiciliul sau reşedinţa în România, precum şi cetăţeni ai altor state ori apatrizi care au domiciliul sau, după caz, reşedinţa în România, în condiţiile legislaţiei române , precum si persoanel or fără domiciliu sau reşedinţă şi fără locuinţă, pe baza declaraţiei pe propria răspundere că nu au solicitat alocaţia de la alte primării.

Alocația pentru susținerea familiei se acordă pe bază de cerere-declarație pe propria răspundere, însoțită de acte doveditoare privind componența familiei, veniturile realizate în luna anterioară depunerii cererii de către membrii acesteia și bunurile deținute, inclusiv în alte unități administrativ-teritoriale.

La stabilirea venitului net lunar al familiei se iau în considerare toate veniturile pe care membrii acesteia le-au realizat în luna anterioară depunerii cererii, inclusiv cele care provin din drepturi de asigurări sociale de stat, asigurări de şomaj, indemnizaţii, alocaţii şi ajutoare cu caracter permanent, indiferent debugetul din care se suportă, obligaţii legale de întreţinere şi alte creanţe legale, cu excepţia: a jutorului social , alocaţiei de stat pentru copii, bugetului personal complementar și a prestațiilor sociale pentru persoanele cu handicap, burselor şcolare, stimulentului educational, sprijinului financiar ce se acordă elevilor în cadrul Programului naţional de protecţie socială \"Bani de liceu\", veniturile obţinute din activităţile cu caracter ocazional desfăşurate de zilieri, sumelor ocazionale acordate de la bugetul de stat sau bugetele locale cu caracter de despăgubire sau sprijin financiar pentru situatii exceptionale.

Familiile şi persoanele singure care au în proprietate cel puţin unul dintre bunurile cuprinse în lista de mai jos , nu beneficiază de ajutor social.

BUNURI IMOBILE:

- clădiri sau alte spaţii locative în afara locuinţei de domiciliu sau alte imobile aflate în proprietate, cu excepţia locuinţei de domiciliu.

- terenuri de împrejmuire a locuinţei şi curtea aferentă şi alte terenuri intravilane care depăşesc 1.000 mp în zona urbană şi 2.000 mp în zona rurală.

BUNURI MOBILE:

1. Autoturism/Autoturisme şi motocicletă/motociclete cu o vechime mai mică de 10 ani, cu excepţia celor adaptate pentru persoanele cu handicap, ori destinate transportului acestora sau persoanelor dependente, precum şi pentru uzul personal al persoanelor aflate în zone greu accesibile ;

2. Mai mult de un autoturism/ motociletă cu o vechime mai mare de 10 ani

3. Autovehicule:autoutilitare, autocamioane de orice fel cu sau fără remorci, rulote, autobuze, microbuze;

4. Şalupe, bărci cu motor, scutere de apă, iahturi, cu excepţia bărcilor necesare pentru uzul persoanelor care locuiesc în Rezervaţia Biosferei “Delta Dunării”

5.Utilaje agricole: tractor, combină autopropulsată;

6. Utilaje de prelucrare agricolă: presă de ulei, moară de cereale;

7. Utilaje de prelucrat lemnul: gater, sau alte utilaje de prelucrat lemnul acţionate hidraulic, mecanic sau electric;

* ) Aflate în stare de funcţionare

Depozite bancare

1. Depozite bancare cu valoare de peste 3.000 lei.

Terenuri/animale şi/sau păsări

a) Suprafeţe de teren, animale şi păsări a căror valoare netă de producţie anuală depăşeşte suma de 1.000 euro pentru persoana singură, respectiv suma de 2.500 euro pentru familie.

DEŢINEREA UNUIA DINTRE BUNURILE MENŢIONATE CONDUCE LA EXCLUDEREA ACORDĂRII AJUTORULUI SOCIAL

Persoanele eligibile (au realizat timp de 12 luni, din cei 2 ani anteriori nașterii copilului, venituri din salarii, venituri din activități independente, venituri din activități agricole, ori s-au aflat în una sau mai multe dintre situațiile, denumite perioade asimilate) care, în perioada în care sunt îndreptățite să beneficieze de concediul pentru creșterea copilului, obțin venituri supuse impozitului au dreptul la un stimulent de inserție în cuantum lunar de 50% din cuantumul minim al indemnizației lunare pentru creșterea copilului.
Pentru persoanele care obțin venituri supuse impozitului cu cel puțin 60 de zile înainte de împlinirea de către copil a vârstei de 2 ani, respectiv 3 ani, în cazul copilului cu handicap, acordarea stimulentului de inserție se face până la împlinirea de către copil a vârstei de 3 ani, respectiv 4 ani, în cazul copilului cu handicap.
De acest drept poate beneficia oricare dintre părinții firești ai copilului, precum și persoana care a adoptat un copil, cu condiția să îndeplinească criteriile de eligibilitate.
Alocația pentru susținerea familiei este o formă de sprijin pentru familiile cu venituri reduse care au în creștere și îngrijire copii în vârstă de până la 18 ani și care se acordă prin dispoziția primarului comunei Homocea.

Acordarea alocației pentru susținerea familiei are drept scop completarea veniturilor familiilor în vederea asigurării unor condiții mai bune pentru creșterea și educarea copiilor, precum și stimularea frecventării de către copiii de vârstă școlară, aflați în îngrijirea familiilor cu venituri reduse, a cursurilor unei forme de învățământ, organizate potrivit legii, conform art.1, alin.2 din Legea nr. 277/2010 privind alocația pentru susținerea familiei, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Acordarea alocatiei de sustinere a familiei are drept scop completarea veniturilor familiei in vederea asigurarii unor conditii mai bune pentru cresterea , ingrijirea si educarea copiilor, precum si stimularea frecventarii de catre copiii de varsta scolara, aflati in ingrijirea familiilor cu venituri reduse, a cursurilor unei forme de invatamant, organizate potrivit legii.
Acordarea alocatiei de sustinere a familiei are drept scop completarea veniturilor familiei in vederea asigurarii unor conditii mai bune pentru cresterea, ingrijirea si educarea copiilor, precum si stimularea frecventarii de catre copiii de varsta scolara, aflati in ingrijirea familiilor cu venituri reduse, a cursurilor unei forme de invatamant, organizate potrivit legii.
Beneficiază de alocaţie de stat pentru copii toţi copiii în vârstă de până la 18 ani. Alocaţia de stat pentru copii se acordă şi tinerilor care au împlinit vârsta de 18 ani, care urmează cursurile învăţământului liceal sau profesional, organizate în condiţiile legii, până la terminarea acestora. Se trasmit pe baza borderou dosarele întocmite către Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Neamț.
Beneficiază de alocaţie de stat pentru copii toţi copiii în vârstă de până la 18 ani. Alocaţia de stat pentru copii se acordă şi tinerilor care au împlinit vârsta de 18 ani, care urmează cursurile învăţământului liceal sau profesional, organizate în condiţiile legii, până la terminarea acestora.
Acordare alocatie de stat pentru copii

În vederea obținerii acestui acord beneficiarul trebuie să se adreseze unei firme de proiectare din lista de societăți acreditate, disponibilă pentru consultare pe site-ul https://apaprod.ro/ la butonul https://apaprod.ro/societati-acreditate/

Pezentul Acord se emite în cazul solicitărilor de proiectare pentru branșamente apă și/sau contorizări individuale la condominii.

Documentele necesare pentru obținerea Acordului de Principiu pot fi trimise prin e-mail la avize.apaprod@gmail.com .

În vederea obținerii acestui acord beneficiarul trebuie să se adreseze unei firme de proiectare din lista de societăți acreditate, disponibilă pentru consultare pe site-ul https://apaprod.ro/ la butonul https://apaprod.ro/societati-acreditate/
Pezentul Acord se emite în cazul solicitărilor de proiectare pentru branșamente apă/racorduri canalizare.
Documentele necesare pentru obținerea Acordului de Principiu pot fi trimise prin e-mail la avize.apaprod@gmail.com
Obținerea acordului pentru comercializarea articole pirotehnice se face după obținerea autorizațiilor Inspectoratului Teritorial de Muncă și al Inspectoratului de Poliție județean.

Prezenta procedura descrie eliberarea acordului de amplasare echipamanete tehnice, instalatii, cabine, puncte de racord si/sau distributie aferente utilitatilor (apa-canal, electricitate, gaze, comunicatii).

-Cuantumul taxei este de 2,26 lei/mp/zi, conform HCL privind taxele si impozitele locale, anexa 8.

Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Termenul de valabilitate al avizului este de 24 luni, inainte de expirarea acestui termen se poate acorda o singura prelungire a avizului, dupa o solicitare scrisa (depusa la unitatea ANIF emitenta, cu minim 5 zile inainte de expirarea termenului de valabilitate al avizului ANIF pentru care se solicita prelungirea) si verificarea in teren a acesteia.

Prelungirea avizului va purta un alt nr. de inregistrare din registrul de eliberare avize ANIF si se realizeaza pe o perioada de maxim 12 luni, dupa aceasta data o noua prelungire a valabilitatii avizului nu este posibila, solicitantul urmand sa obtina, in conditiile legii, un alt aviz ANIF.

ANIF elibereaza avizele in termen de 30 zile de la depunerea documentatiei.


Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Termenul de valabilitate al avizului este de 24 luni, inainte de expirarea acestui termen se poate acorda o singura prelungire a avizului, dupa o solicitare scrisa (depusa la unitatea ANIF emitenta, cu minim 5 zile inainte de expirarea termenului de valabilitate al avizului ANIF pentru care se solicita prelungirea) si verificarea in teren a acesteia.

Prelungirea avizului va purta un alt nr. de inregistrare din registrul de eliberare avize ANIF si se realizeaza pe o perioada de maxim 12 luni, dupa aceasta data o noua prelungire a valabilitatii avizului nu este posibila, solicitantul urmand sa obtina, in conditiile legii, un alt aviz ANIF.

ANIF elibereaza avizele in termen de 30 zile de la depunerea documentatiei.


Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

​Acord pentru eliberarea accordului de securitate la incendiu.


Cumpărături 1 la 20 a 114

Autorități publice

Aveți nevoie de ajutor?

pdu.ro

© 2024 pdu.ro