pdu.ro
en

Catalog proceduri


RecomandareCertificat de urbanism Autorizație construcție
Toate serviciile
Proceduri favorite
Persoană și Identitate
Familie
Educație și Cercetare
Finanțe și Taxe
Activități Profesionale
Automobile
Proprietate
Călătorie
FIltrează după:

În vederea obținerii acestui acord beneficiarul trebuie să se adreseze unei firme de proiectare din lista de societăți acreditate, disponibilă pentru consultare pe site-ul https://apaprod.ro/ la butonul https://apaprod.ro/societati-acreditate/

Pezentul Acord se emite în cazul solicitărilor de proiectare pentru branșamente apă și/sau contorizări individuale la condominii.

Documentele necesare pentru obținerea Acordului de Principiu pot fi trimise prin e-mail la avize.apaprod@gmail.com .

În vederea obținerii acestui acord beneficiarul trebuie să se adreseze unei firme de proiectare din lista de societăți acreditate, disponibilă pentru consultare pe site-ul https://apaprod.ro/ la butonul https://apaprod.ro/societati-acreditate/
Pezentul Acord se emite în cazul solicitărilor de proiectare pentru branșamente apă/racorduri canalizare.
Documentele necesare pentru obținerea Acordului de Principiu pot fi trimise prin e-mail la avize.apaprod@gmail.com
Obținerea acordului pentru comercializarea articole pirotehnice se face după obținerea autorizațiilor Inspectoratului Teritorial de Muncă și al Inspectoratului de Poliție județean.

Prezenta procedura descrie eliberarea acordului de amplasare echipamanete tehnice, instalatii, cabine, puncte de racord si/sau distributie aferente utilitatilor (apa-canal, electricitate, gaze, comunicatii).

-Cuantumul taxei este de 2,26 lei/mp/zi, conform HCL privind taxele si impozitele locale, anexa 8.

Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Termenul de valabilitate al avizului este de 24 luni, inainte de expirarea acestui termen se poate acorda o singura prelungire a avizului, dupa o solicitare scrisa (depusa la unitatea ANIF emitenta, cu minim 5 zile inainte de expirarea termenului de valabilitate al avizului ANIF pentru care se solicita prelungirea) si verificarea in teren a acesteia.

Prelungirea avizului va purta un alt nr. de inregistrare din registrul de eliberare avize ANIF si se realizeaza pe o perioada de maxim 12 luni, dupa aceasta data o noua prelungire a valabilitatii avizului nu este posibila, solicitantul urmand sa obtina, in conditiile legii, un alt aviz ANIF.

ANIF elibereaza avizele in termen de 30 zile de la depunerea documentatiei.


Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Termenul de valabilitate al avizului este de 24 luni, inainte de expirarea acestui termen se poate acorda o singura prelungire a avizului, dupa o solicitare scrisa (depusa la unitatea ANIF emitenta, cu minim 5 zile inainte de expirarea termenului de valabilitate al avizului ANIF pentru care se solicita prelungirea) si verificarea in teren a acesteia.

Prelungirea avizului va purta un alt nr. de inregistrare din registrul de eliberare avize ANIF si se realizeaza pe o perioada de maxim 12 luni, dupa aceasta data o noua prelungire a valabilitatii avizului nu este posibila, solicitantul urmand sa obtina, in conditiile legii, un alt aviz ANIF.

ANIF elibereaza avizele in termen de 30 zile de la depunerea documentatiei.


Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

​Acord pentru eliberarea accordului de securitate la incendiu.


Obținere acord PUZ.

Procedura obținere acord PUZ - Protecție Civilă.
Procedură pentru eliberarea accordului de protecție civilă faza PUG.
Obținere acord PUG-Securitate la Incendiu.
Obținerea acordului PUD.
Acord pentru eliberarea accordului de protecție civilă faza PUD.


Scopul prezentei proceduri vizează accesul liber şi neîngrădit al persoanei la orice informații de interes public, definite astfel prin lege și constituie unul dintre principiile fundamentale ale relațiilor dintre persoane şi autorităţile publice, în conformitate cu Constituţia României şi cu documentele internaţionale ratificate de Parlamentul României.

Stabileşte modul în care se asigură comunicarea către autorităţile, instituţiile şi persoanele interesate a actelor emise de director, în condiţiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public.

Procedura se realizează în special pentru o bună colaborare între cetăţeni şi instituţiile publice, pentru interesele instituţiei publice, ale cetăţenilor, ale salariaţilor instituţiei publice, etc.


Scopul prezentei proceduri vizează accesul liber şi neîngrădit al persoanei la orice informații de interes public, definite astfel prin lege și constituie unul dintre principiile fundamentale ale relațiilor dintre persoane şi autorităţile publice, în conformitate cu Constituţia României şi cu documentele internaţionale ratificate de Parlamentul României.

Stabileşte modul în care se asigură comunicarea către autorităţile, instituţiile şi persoanele interesate a actelor emise de director, în condiţiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public.

Procedura se realizează în special pentru o bună colaborare între cetăţeni şi instituţiile publice, pentru interesele instituţiei publice, ale cetăţenilor, ale salariaţilor instituţiei publice, etc.



Scopul serviciului social „Centrul de servicii integrate persoane vârstnice – Unitatea de îngrijire la domiciliu” este de a furniza servicii sociale persoanelor vârstnice din Municipiul Dorohoi, ale căror nevoi pot fi soluționate prin activitățile derulate/serviciile oferite, în vederea depășirii situațiilor de dificultate, prevenirii și combaterii riscului de excluziune socială, promovării incluziunii sociale și creșterii calității vieții.



Centrul de zi are ca misiune prevenirea abandonului şi a instituţionalizării copiilor, prin asigurarea, pe timpul zilei, a unor activităţi de îngrijire, educaţie, recreere-socializare, consiliere, dezvoltare a deprinderilor de viaţă independentă, orientare şcolară şi profesională etc. pentru copii, cât şi a unor activităţi de sprijin, consiliere, educare etc. pentru părinţi sau reprezentanţii legali, precum şi pentru alte persoane care au în îngrijire copii.
Serviciile oferite de Centrul de zi ”Jurjac” sunt complementare demersurilor şi eforturilor propriei familii, aşa cum decurg din obligaţiile şi responsabilităţile părinteşti, precum şi serviciilor oferite de unităţile de învăţământ şi alţi furnizori de servicii, corespunzător nevoilor individuale ale copilului în contextul său socio-familial.

Cumpărături 1 la 20 a 114

Autorități publice

Aveți nevoie de ajutor?

pdu.ro

© 2024 pdu.ro