roepas.ro
ro [beta]

Proceduri pentru cetățeni


RecomandareCertificat de urbanism Autorizație construcție
Toate serviciile
Proceduri favorite
Persoană și Identitate
Familie
Educație și Cercetare
Finanțe și Taxe
Activități Profesionale
Automobile
Proprietate
Călătorie
FIltrează după:
Documentatia necesara pentru emiterea AVIZULUI TEHNIC ANIF pentru obtinerea Autorizatiei de construire pentru obiectivele de investitii situate in intravilanul localitatilor.

Eliberarea unui acord de stationare a operatorilor de transport pentru curse regulate speciale

În vederea obținerii acestui acord beneficiarul trebuie să se adreseze unei firme de proiectare din lista de societăți acreditate, disponibilă pentru consultare pe site-ul https://apaprod.ro/ la butonul https://apaprod.ro/societati-acreditate/

Pezentul Acord se emite în cazul solicitărilor de proiectare pentru branșamente apă și/sau contorizări individuale la condominii.

Documentele necesare pentru obținerea Acordului de Principiu pot fi trimise prin e-mail la avize.apaprod@gmail.com .

În vederea obținerii acestui acord beneficiarul trebuie să se adreseze unei firme de proiectare din lista de societăți acreditate, disponibilă pentru consultare pe site-ul https://apaprod.ro/ la butonul https://apaprod.ro/societati-acreditate/
Pezentul Acord se emite în cazul solicitărilor de proiectare pentru branșamente apă/racorduri canalizare.
Documentele necesare pentru obținerea Acordului de Principiu pot fi trimise prin e-mail la avize.apaprod@gmail.com
Obținerea acordului pentru comercializarea articole pirotehnice se face după obținerea autorizațiilor Inspectoratului Teritorial de Muncă și al Inspectoratului de Poliție județean.

Prezenta procedura descrie eliberarea acordului de amplasare echipamanete tehnice, instalatii, cabine, puncte de racord si/sau distributie aferente utilitatilor (apa-canal, electricitate, gaze, comunicatii).

-Cuantumul taxei este de 2,26 lei/mp/zi, conform HCL privind taxele si impozitele locale, anexa 8.

Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Termenul de valabilitate al avizului este de 24 luni, inainte de expirarea acestui termen se poate acorda o singura prelungire a avizului, dupa o solicitare scrisa (depusa la unitatea ANIF emitenta, cu minim 5 zile inainte de expirarea termenului de valabilitate al avizului ANIF pentru care se solicita prelungirea) si verificarea in teren a acesteia.

Prelungirea avizului va purta un alt nr. de inregistrare din registrul de eliberare avize ANIF si se realizeaza pe o perioada de maxim 12 luni, dupa aceasta data o noua prelungire a valabilitatii avizului nu este posibila, solicitantul urmand sa obtina, in conditiile legii, un alt aviz ANIF.

ANIF elibereaza avizele in termen de 30 zile de la depunerea documentatiei.


Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Termenul de valabilitate al avizului este de 24 luni, inainte de expirarea acestui termen se poate acorda o singura prelungire a avizului, dupa o solicitare scrisa (depusa la unitatea ANIF emitenta, cu minim 5 zile inainte de expirarea termenului de valabilitate al avizului ANIF pentru care se solicita prelungirea) si verificarea in teren a acesteia.

Prelungirea avizului va purta un alt nr. de inregistrare din registrul de eliberare avize ANIF si se realizeaza pe o perioada de maxim 12 luni, dupa aceasta data o noua prelungire a valabilitatii avizului nu este posibila, solicitantul urmand sa obtina, in conditiile legii, un alt aviz ANIF.

ANIF elibereaza avizele in termen de 30 zile de la depunerea documentatiei.


Unitatea Centrala sau Filiala Teritoriala de Imbunatatiri Funciare coordoneaza activitatea procedurala cu privire la emiterea avizelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

​Acord pentru eliberarea accordului de securitate la incendiu.


Obținere acord PUZ.

Procedura obținere acord PUZ - Protecție Civilă.
Procedură pentru eliberarea accordului de protecție civilă faza PUG.
Obținere acord PUG-Securitate la Incendiu.
Obținerea acordului PUD.
Acord pentru eliberarea accordului de protecție civilă faza PUD.

Prezenta procedură reglementează modalitatea de achitare a tranșei conform deciziei de impunere - autorizație de funcționare pentru desfășurarea de activități cu caracter temporar în cadrul Primăriei Municipiului Constanța
Prezenta procedură reglementează modalitatea de achitare transa conform deciziei de impunere pentru operatorii economici care isi desfasoara activitatea economica în Municipiul Constanța în cadrul Primăriei Municipiului Constanța.

Procedura identifică demersurile şi condiţiile pentru accesul la stagiu in activitatea de audit financiar pentru persoanele fizice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 162/2017privind auditul statutar al situaţiilor financiare anuale şi al situaţiilor financiare anuale consolidate şi de modificare a unor acte normative si ale Ordinului Nr. 201/2019 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi desfăşurarea testului de verificare a cunoştinţelor pentru accesul la stagiu.

Organizarea testului de acces

Perioada de desfăşurare a testului de acces, calendarul desfăşurării activităţilor aferente, locaţia, tematica şi bibliografia de examen se publică pe site-ul propriu tematica şi bibliografia si orice alte informaţii referitoare la organizarea testului de acces, cu cel puţin 45 de zile înainte de data stabilită pentru susţinerea acestuia.

Cerinţele educaţionale pe care trebuie să le îndeplinească persoanele fizice pentru înscrierea la testul de acces la stagiu sunt cele stabilite prin Ordinul presedintelui ASPAAS nr. 89/2018

Conditiile si dosarul de înscriere la testul de acces la stagiu. Rezultatele testului de acces si rezultatele solutionarii contestatiilor sunt publicate pe site-ul ASPAAS.

In derularea procedurii poate rezulta necesitatea notificarii petentului cu privire la comunicarea unor inscrisuri valabile sau la conditii a caror respectare/indeplinire nu este confirmata prin inscrisurile depuse.

Showing 1 to 20 of 91

Autorități publice

Aveți nevoie de ajutor?

roepas.ro

© 2024 roepas.ro